Thursday, September 16, 2010

Terima kasih di atas pesanan..

Assalamualaikum wbt..,

Alhamdulillah..
hari ini ana dapat dua pesanan mesej dari dua orang hamba Allah..

"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada engkau dari kesulitan dan kesedihan. Aku berlindung kepada engkau dari kelemahan dan kemalasan. Aku berlindung kepada engkau dari kekikiran dan berhati pengecut. Aku berlindung kepada engkau dari terbelit hutang dan tertindas orang lain." (Hadith riwayat Al-Bukhari dan Muslim)





Dan jangan sesekali engkau mengatakan terhadap sesuatu, "Aku pasti melakukan itu besok pagi,"
kecuali (dengan mengatakan), "Insya Allah. Dan ingatlah kepada Tuhanmu apabila engkau lupa dan katakanlah, "Mudah-mudahan Tuhanku akan memberiku petunjuk kepadaku agar aku yang lebih dekat (kebenarannya) daripada ini." (Surah Al-Kahf ayat 23-24)

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment