Tuesday, April 19, 2011

inilah saya..


jangan melihat seseorang dr paras rupanya. cubalah selami apa yang di hatinya dan difikirannya.. kita takkan memahami dan mengenal seseorang itu selagi kita tak belajar untuk mengenalinya scara lebih mendalam.. perubahan takkan boleh berlaku secara drastik..
itulah saya.. tiada kaitan dengan sesiapa melainkan saya berkata tentang diri saya sendiri.. dan saya juga faham hati mereka yang sama seperti kisah saya.. segalanya boleh diubah jika tidak dipaksa.. berubah lah secara perlahan-lahan. jangan paksa diri jika masih tak mampu.. takut kembali kepada yg dahulu..
salah saya kerana dahulu tidak memhami perasaan org lain. tpi, inilah saya sekarang. mahu memahami mereka yg sama kisahnya spt saya.. pada sesiapa.. tanya dahulu sbelum membuat andaian.. hanya tuhan saja yg tahu apa yg ada di hati saya.. betapa beratnya dugaan yang saya harus pikul.. namun kerana cinta saya pada Allah S.W.T. saya masih mampu tersenyum.. :)

No comments:

Post a Comment