Saturday, June 4, 2011

Jujur dan Sabar

Assalamualaikum wbt..

tak sangka jujur tu penting dalam hidup.
nak sangat insan ni berubah.
dan nak sangat saya juga berubah.

Sabar tu juga pun penting.
Kalau tiada sabar, tiada tolak ansur, mcm mane nak bahagia.
Ya Allah.
semoga kami kuat dengan segala dugaan dan ujian yang Engkau berikan..
kami sahaja yang tahu apa yang kami rasakan.

Tapi, insan sekeliling sentiasa ingin tahu.
dan sentiasa ingin membuka mulut bercerita ttg kami.
tak mampu lagi dah nak dengar.
Dalam hati sentiasa kata.
Kami saja yang tau.
Juga ALLAH.
cinta kami.

Saya tahu sikap saya manja.
Tapi, hanya insan yang betul2 ingin mengenali saya shja yang tahu sikap sbenar saya.
Bantu kami Ya Allah.
Kami dambakan cintaMu..
Maaf juga pada sahabt2 jika ada terkasa selama ni.

Terima kasih Yasmin, Yasara, Atie, Yuhanies.
kite dah macam satu family..
Di situlah adanya kakak,
Di situlah adanya kembar,
Di situlah adanya adik..
Yang sentiasa disamping tkah.

Ya Allah. terima kasih kerana telah jumpakan tkah dengan mereka. Beruntung sangat..



No comments:

Post a Comment