Monday, October 10, 2011

KeindahanMu tiada tandingan.. ^_____^

Assalamualaikum w.b.t..
Bismillahirrahmanirahim..

MasyaAllah.. Subhanallah..
Allah S.W.T. menunjukkan kekuasaanNya malam tadi.. Dari jam 11 mlm sehingga 130 pagi..



sumber : syahirul.com di facebook.. kira-kira pukul 11malam
rasa sedih bila tak terfikir untuk lihat bulan waktu ini .. :(



fenomena moon ring..














sumber : search dari google..
sangat mirip dengan apa yang saya lihat malam tadi kira-kira 12 pagi shingga 130  :D


~ Saya yang sentiasa memilih untuk belajar dari alam dan sangat menyukai keindahan bulan..
Sangat terpegun dengan keindahan dariNya.. Meloncat kegembiraan atas keajaiban tersebut tanpa henti menyebut nama Maha Pencipta..

Apa lagi yang kita mahukan di dunia ni?
Tak cukup lagikah bukti wujudnya Allah S.W.T. ?

Berfikir sejenak sambil merenung keindahan malam tadi hampir sejam.. Air mata pasti akan menitis setiap kali alam mengajar saya bermacam-macam perkara. Saya yang suka termenung melihat keindahan luar.. Tak kira di mana saja sampai ramai ingatkan hidup saya sentiasa muram..

Yea.. Saya muram.. Muram mengenangkan dosa lama.. Tak mampu rasanya menahan sebak setiap kali memandang keluar, merintih berdoa pada Allah. Masa silam kembali menerawang di fikiran. Terlalu banyak hambaMu ini memohon sampaikan saya sendiri malu.. Dosa terlalu bnyak namun Allah tetap mengabulkan doaku..

Astaghfirullahalazim..
Ya Allah.. ampunkan segala dosaku..



No comments:

Post a Comment