Saturday, January 26, 2013

Ya Rasulullah.. Ya Habiballah.. :')

بسم الله الرحمن الرحيم





Maulidur Rasul kali ini amat bermakna dalam hidup aku.. 

hanya dengan menonton tv alhijrah spnjang 2,3 hari ini penuh dgn penghayatan kepada Nabi.. 
Allah lahirkan rasa cinta dalam hatiku kepada Baginda.. setiap kali mereka di luar sana menyebut namanya, tnpa sbb aku menangis mencari-cari siapa Baginda sebenarnya.. terlalu lama aku cari.. kini, terlalu banyak yang buat aku sedar.. aku belajar siapa Baginda.. aku tanam rasa cinta kepadanya dalam hati aku..



Allah.. syukur kepada Allah yang telah membuka hati ini.. Allah.. jangan biar hati ini tertutup lagi dengan sinar hidayahmu..

Ya Rasulullah.. semakin hari semakin banyak aku belajar tentang dirimu.. 

Ya Habiballah.. aku ingin bertemu denganmu.. bantulah aku di akhirat nanti.. :')

No comments:

Post a Comment