Wednesday, June 2, 2010

Bonda Saya

Assalamualaikum wbt..
nukilan pertama dalam blog ini saya kisahkan tentang bondaku..
Alhamdulillah..,
jika tiada ibu didunia ini.,maka,tiadalah insan-insan yang cemerlang di universiti dan juga yang sudah cemerlang dalam kerjaya masing-masing.

Buat bundaku.,
tiada apa yang dapat saya lafazkan tentang kasih sayang dan pengorbanan seorang ibu, tidak terbalas segala pengorbanan seorang ibu yang melahirkan,membesarkan,mendidik, dan mengajar erti kehidupan berlandaskan Islam..

Ya Allah,
tidak dapat aku ungkapkan melalui kata-kata Ya Allah..
aku hanya mampu berdoa untuk kesejahteraan bondaku,..

setitik tangisan dari mata bondaku mampu membuatkan diriku rasa bersalah atas perbuatan ku selama ini..

no one else can be wht u hve been to me, u hve alwys around 4me even when I was bad, and u took up 4me when everyone was
downin’ me..bonda,ur the queen of my heart~

ptikan dari lagu A Song For Mama-Boyz II Men                                             

ibu selalu mengingatkanku
"ingat, Allah sentiasa melihat apa yang kamu lakukan"

InsyaAllah..,
saya akan ingat kata-kata ibu walau di mana jua saya berada..
Terima Kasih MAK..
syg Mak

No comments:

Post a Comment