Monday, September 12, 2011

bercinta dengan Rasulullah s.a.w.

Assalamualaikum wbt..
Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah.. saya dilamun cinta lagi. ^____-
nak tahu saya bercinta dengan siapa..?

Rasulullah s.a.w.  ^___^

saya mula belajar bercinta dengan Rasulullah sejak mula saya baca buku ni.




Angah belikan utk mak.
Setiap hari, sambil menunggu giliran belajar memandu., mulalah saya buka buku.

Alhamdulillah... dapat belajar macam-macam. Pelbagai pendapat dan hadis tentang Rasulullah s.a.w.
contohnya, dari cara pemakaian Rasulullah sehinggalah kata-kata Rasulullah sebelum wafat.
Bila mak ada masa lapang, buka buku ni belajar sambil diiringi dengan gelak tawa kami. ^____^

Belum habis baca lagi sebab saya tak suka baca dari tajuk yang awal. Saya dah mula belajar sikit-skit kemanisan bercinta dalam Islam.. Baru saya sedar, selama ni.. saya salah meletakkan cinta. ^___^

No comments:

Post a Comment