Sunday, September 11, 2011

my heart is just for Allah ^___^

Assalamualaikum wbt..
Bismillahirrahmanirrahim..


Alhamdulillah masih merasa cinta dariNya.. post untuk kali ni. bercerita tentang pengalaman pertama berpurdah makan kat luar.. hehe ^___^
hari ni, saya keluar bersama sahabat saya, farhana.. Pada mulanya.. Ya ALLAH malunya..
ramai juga yang makan kat restoran tadi disekeliling..
Penat farhana usaha mengajar macam mana cara saudara dia berpurdah makan. Betul cerita dari pengalaman dalam blog sahabat-sahabat saya, bila makan jangan pandang orang lain. Tapi, kadang-kadang kita perlu berhati-hati juga sebab ada kaum adam yang curi-curi pandang.

Alhamdulillah.. makin lama makin terasa cintaNya. Makin saya sedar kebahagiaan itu datang dariNya. Walaupun selama ni saya tak sedar. Alhamdulillah..

Tak mampu nak hidup tanpa cintaNya..
Setiap hari saya berfikir, setiap hari bila saya murung, keesokannya Allah kurniakan senyuman lagi.
Nampaknya, Allah dah curi hati saya. hehe ^____^
Bercinta dengan Allah perkara paling indah. Rasanya tak ada siapa dah yang berjaya miliki hati saya.
Kadang-kadang hati kita kene jaga juga.

Alhamdulillah..
saya sayang pengalaman saya,
Saya cinta Kekasih saya. ^___^
mood saya sentiasa sama tak kan berubah : "Saya sedang dilamun cinta"


No comments:

Post a Comment